מפגש מיוחד בין הרב משה תנעמי לרופא המשפחה האהוב של רכסים

עפר גדנקן 1 Comment on מפגש מיוחד בין הרב משה תנעמי לרופא המשפחה האהוב של רכסים

המפגש התקיים ביוזמת הנהלת מכבי שרותי בריאות ברכסים והשתתפו בו סגן מנהלת מרחב קריית אתא – רכסים ומנהל מרפאות רכסים ר' אליעזר רוזנברג, מובילי השירות של מכבי ביישוב ר' יעקב לכר ור' ברוך אדרי, וגבאי הרב שליט"א – ר' גרשון שרעבי ור' אברהם עטיה.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שימעו הטוב של הרופא ד"ר עוסמאן הולך לפניו, כנותן שירות מקצועי ומסור לכלל חברי מכבי ברכסים, שנהנים מאוזן קשבת ומטיפול מסור במיוחד. לאחרונה הגיע שמו הטוב של הרופא לאוזניו של המרא דאתרא ברכסים הגאון רבי משה תנעמי שליט"א, שביקש להיפגש עימו ולמסור לו באופן אישי את הערכתו על עבודת הקודש שהוא מעניק לתושבי היישוב.

במהלך הביקור, דיבר הרב שליט"א על כך שרופא צריך לעבוד עם כל הלב והנשמה, ולתת שירות בצורה הטובה והמקצועית ביותר. הרב שליט"א שיבח את הרופא והודה לו באופן אישי על עבודות המסורה למען חברי מכבי ברכסים, והעניק לו את הספר 'קרני אור' המספר את סיפור חייו של הרב שליט"א, עם הקדשה אישית.

הרופא שיתף את הרב כמה האוכלוסייה ברכסים הם אנשים מיוחדים וטובים שיודעים להעריך את פעילותו של הרופא, ומתנהגים בדרך ארץ.

הרב שליט"א הודה למכבי על עשייתם המבורכת עבור חברי מכבי ברכסים, עם הבאתם של רופאים כמו ד"ר עוסמאן. כמו כן, הודה למובילי השירות ביישוב – ר' יעקב לכר ור' ברוך אדרי, שהם זמינים בכל עת לטובת החברים ונותנים שירות ראוי לשבח, ובירך שיזכו להמשיך לעסוק בצרכי ציבור באמונה.

תכונתיו המיוחדות של ד"ר עוסמאן מביאות למצב שכלל המטופלים מרגישים שהם מטופלים בידיים רחמניות ומקצועיות, המסורות בכל לב לטובת המטופל. ד"ר עוסמאן עובד 5 ימים בשבוע במרפאות מכבי בישוב.

סגן מנהלת מרחב קריית אתא – רכסים ומנהל מרפאות רכסים ר' אליעזר רוזנברג: "מכבי, כקופה המובילה ברכסים, שומרת על קשר בין רבני היישוב לרופאי מכבי, זאת במטרה לתת שירות בצורה מותאמת ומדויקת לחברי מכבי. ד"ר עוסמאן אכן ראוי לשבח על עבודתו המקצועית והמסורה בתושבי היישוב. מכבי תמשיך לפעול כל העת לטובת החברים בכל המישורים".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מה עם לא תחונם?
    כזאת כתבה שמשבחת גוי
    אוי